موسسه آموزشی بتا سیویل

تعهد نامه و قرارداد آموزشی و مالی ویژه دانشجویان دوره های :

مجازی آزمون نظام مهندسی عمران و معماری نظارت اجرا محاسبات ) ، کارشناس رسمی دادگستری دوره تست های تالیفی مباحث و کلاس حضوری آزمون نظام مهندسی و کلاس حضوری آزمون کارشناس رسمی لطقا قبل از هر اقدامی تمامی شرایط تعهد نامه و قرارداد آموزشی و مالی دوره های مجازی را مطالعه کرده و سپس اقدام به ثبت نام نماید.

لطقا قبل از هر اقدامی تمامی شرایط تعهد نامه و قرارداد آموزشی و مالی دوره های مجازی را مطالعه کرده و سپس اقدام به ثبت نام نمایددر هنگام ثبت نام دانشجو اطلاعات زیر را جهت ارائه شماره دانشجویی تکمیل بفرماید :
نام و نام خانوادگی ,نام پدر ,کد ملی , شماره شناسنامه , آدرس , شماره تماس رشته تحصیلی و بعد از ثبت نام در آزمون شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام آزمون ارسال شود در غیر اینصورت سامانه اسپات پلیر بسته شده و دوره از دسترس خارج میشود.

۱- در دورههای کلاس حضوری و دورههای مجازی آفلاین و آنلاین امکان حذف و انصراف و عودت وجه ثبت نام به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی پس از ثبت نام و پرداخت وجه توسط دانشجو امکان پذیر نمی باشد. چه در مورد کلاس و چه در مورد آزمون ، دورههای مجازی و چه در مورد کتاب و جزوه ضمنا امکان انتقال دوره و کلاسها به سالهای بعد یا ترمهای دیگر و یا تغییر این طرح به طرح دیگر و محفوظ بودن شهریه وجود ندارد.

۲- مدت زمان استفاده از هر دوره فقط تا روز برگزاری آزمون همان دوره میباشد و بعد از آن دوره منقضی میگردد و پروفایل بسته و دانشجو امکان دسترسی به کلاس ها ، ویدیوها و سایر امکانات مؤسسه را نخواهد داشت.

۳- دانشجو می تواند قبل از ثبت نام نمونه تدریسها را از پلتفرم های دیجیتال مانند اینستاگرام ، یوتیوب و … مشاهده نموده و تحقیقات خود را کامل در مورد کلاس های (حضوری, غیر حضوری) , پکیج های آموزشی , برنامه کلاس ها و سایر موارد موجود انجام داده و با آگاهی کامل ثبت نام نماید زیرا پس از ثبت نام به هیچ وجه انصراف امکان پذیر نمی باشد و دانشجو متعهد میشود با علم کامل به موارد فوق ثبت نام را انجام داده است.

4- در صورت پرداخت بصورت اقساط تصویر چکهای مربوطه را در واتساپ یا تلگرام به شماره ۰۹۱۲۰٧٨٦٢٩٧ ارسال نمایید تا صحت آنها بررسی گردد و برای ادامه مراحل با همان شماره ۰۹۱۲۰۷۸۶۲۹۷ بخش حسابداری و پشتیبانی تماس بگیرید و در صورت پاس نشدن به موقع چکها دوره از دسترس خارج شده ثبت نام دانشجو لغو می گردد .

5- دانشجو باید پس از ارسال چکها از طریق پست رسید پستی مرسوله را از طریق واتساپ یا تلگرام ارسال نماید. در صورت نرسیدن چکها به مؤسسه به هر دلیل پیگیری آن از طریق مراجع ذیصالح به عهده دانشجو میباشد و ثبت نام دانشجو لغو می گردد .

6- در دوره های مجازی و حضوری دانشجو بایستی مبلغ ثبت نام را از طریق پرداخت اینترنتی یا به صورت کارت به کارت واریز نماید.

7- پس از شروع دوره مجازی تغییر دوره از مجازی (آنلاین یا آفلاین) به حضوری به هیچ وجه و تحت هیچ شرایطی امکان پذیر نمی باشد و دانشجو باید مجدد برای کلاسهای حضوری ثبت نام نموده و جداگانه شهریه جدید را واریز نماید شهریه ای بابت دوره مجازی مسترد نمی شود.

8- هزینه خرید کتاب و جزوه به عهده دانشجو میباشد و کتب و جزوات فروخته شده ( چه در طرح و یا بصورت جداگانه ) به هیچ وجه قابل استرداد و تعویض نبوده و هزینه آن مسترد نخواهد شد.

۹ – دانشجویی که وضعیت شهریه خود را مشخص نکرده باشد یا بدهکار باشد نمی تواند در کلاس ها شرکت نمایند.

۱۰ – ملاک ثبت نام داشتن برگ تسویه مالی است و در صورت مفقود شدن آن مؤسسه به هیچ عنوان المثنی صادر نمی کند.

شرایط اقساطی

دانشجو می تواند با توجه به میزان شهریه و شرایط تعیین شده و هماهنگی با حسابداری شهریه خود را بصورت اقساط پرداخت نماید. و لذا باید یک قسط آن را نقدا به موسسه پرداخت نموده و مابقی اقساط را در چکهای جداگانه به تعداد اقساط باقیمانده و با فاصله یک ماهه با هماهنگی حسابداری ( در وجه مهندس بابک بهمنی ) مدیر موسسه بتاسیویل تحویل موسسه نماید و رسید آن را دریافت کند. الزام به ذکر است تاریخ چک ها فقط با هماهنگی حسابداری تعیین میشود و فاصله زمانی چک ها حداکثر تاریخ سر رسید چک ها 25 روز مانده تا آزمون میباشد.

۱- چک ها لزوما باید چکهای طرح جدید چک های صیادی و فاقد هرگونه ایراد و مشکل باشند چکهای صیادی بنفش رنگ باید توسط صاحب ،چک عینا مطابق با اطلاعات چک در سامانه نیز ثبت گردند و مغایرت نداشته باشند ضمنا هنگام ثبت چک در سامانه صیادی، گزینه بابت چک را خرید خدمات انتخاب نموده و شرح چک را ثبت نام کلاسهای مؤسسه بتاسیویل بنویسید و از به کار بردن کلمات بابت ضمانت بابت امانت و …. پرهیز نمایید.

۲- چکها باید چک بانکهای دولتی ملی صادرات / ملت و … فراگیر قابل پاس شدن در کل کشور بوده و حساب نباید راکد یا مسدود باشد. در صورت استعلام و راکد بودن چک دانشجو موظف به تعویض چک ها می باشد.

3- چکها نباید دارای خط خوردگی و ایراد و اشکال باشند و فقط با خودکار آبی یا مشکی نوشته شود و از خودکار قرمز و رنگ های نامتعارف استفاده نگردد و بر روی نوشته های چک، چسب زده نشود.

4- چکها ۳ روز قبل از تاریخ چک بدون اطالع به دانشجو به حساب مؤسسه خوابانده میشود و هر گونه کسری موجودی و ایراد در چک، باعث فرم خوردن چک میگردد و از شرکت دانشجو در کلاسهای آفلاین و حضوری جلوگیری میگردد و مؤسسه هیچ گونه مسئولیتی در قبال فرم خوردن چک و عواقب آن ندارد.

5- چکهایی که امضای آنها حاوی تاریخ باشد غیر قابل قبول بوده و مؤسسه از دریافت آن معذور می باشد.

٦- دانشجو در قبال وصول چک در موعد مقرر متعهد و مؤسسه هیچ مسئولیتی در قبال وصول نشدن چک و عواقب آن ندارد و در صورت نداشتن موجودی ،الزم بدون هیچگونه هماهنگی با دانشجو چک ایشان فرم زده میشود و دانشجو حق اعتراض ندارد. مؤسسه ۳ روز قبل از موعد چک آنها را جهت وصول شدن به بانک ارسال می نماید.

7-ملاک ثبت نام داشتن برگ تسویه مالی است و در صورت مفقود شدن آن مؤسسه به هیچ عنوان المثنی صادر نمی کند.

8- پرداخت چک توسط دانشجو به منزله پرداخت پول و تسویه حساب نمی باشد و تا زمانی که چک پاس نشده است یا دانشجو مبلغ معادل آن را پرداخت نکرده باشد بدهکار محسوب میشود و صرفا پرداخت نقدی و یا پاس شدن چکهای ارائه شده مالک تسویه و عدم بدهی می باشد و در صورت عدم پرداخت نکردن بدهی و پاس نشدن چک در موعد مقرر از ورود دانشجو به کلاس جلوگیری بعمل می آید. الزم به ذکر است که چک صرفا ضمانت پرداخت پول در موعد مقرر می باشد و اگر به هر دلیلی مبلغ چک تسویه نشود یا حتی چک مفقود گردد، مؤسسه با ارائه گواهی مفقودی به دانشجو و پرداخت هزینه های احتمالی مبلغ چک را از دانشجو نقدا گرفته یا یک چک دیگر از ایشان می گیرد

۹ – مؤسسه هیچ وظیفه ای در قبال نگهداری چکهای فرم خورده ندارد و در صورتیکه آن را در دادگستری به اجرا نگذارد، چک را بیشتر از ٦ ماه نگه نمیدارد و ممکن است این چکها را خرج کند یا در اختیار اشخاص دیگر قرار دهد یا آنها را از بین ببرد و دانشجو پس از ٦ ماه در صورت درخواست چک عالوه بر مبلغ چک باید خسارت نیز پرداخت نماید.

مقررات آموزشی

1-کلیه دروس ارائه شده توسط مؤسسه، بر اساس اطلاعات صادره از سوی سازمان سنجش ، دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان و سازمانهای مربوطه ( مثل اتحادیه سراسری کانون های وکلای ایران شورای عالی کارشناسان (اسکودا) یا مرکز و کالی قوه قضاییه یا سازمان ثبت یا …) در سنوات گذشته تعیین شده و هر نوع تغییری اعم از :ضرایب دروس حذف برخی دروس اضافه شدن دروس ،جدید تغییر منابع درسی تغییر سرفصل دروس جابجایی تاریخ آزمون برگزار نگردیدن آزمون و عدم پذیرش متقاضیان دورههای مختلف ( سردفتری , داوری وکالت, قضاوت و کالی قوه قضاییه و ارشد و دکتری و …) در سال ۱٤۰۳، یا ، ۱٤۰٤ اعمال شرط معدل اعمال شرایط سنی و جنسیتی حذف برخی از کانونهای پذیرش استانی تغییر میزان ظرفیت پذیرش استانها و یا سایر شروط و یا تعریف شیوههای جدید جهت پذیرش حوادث طبیعی و غیر مترقبه از جمله سیل زلزله، طوفان، جنگ، قطعی اینترنت و شیوع بیماری که منجر به لغو یا تغییر در زمان و شیوه برگزاری آزمون و کلاسها گردد، و بطور کلی هر نوع تغییر غیر قابل پیش بینی توسط سازمان سنجش اسکودا و یا سایر سازمانها و ارگانهای ذیربط و هر اتفاقی که توسط سایر وزارتخانه ها مثل اداره مخابرات اداره برق و … که شرایط را تغییر دهد متوجه دانشجو بوده و مؤسسه هیچگونه مسئولیت و تعهدی در این زمینه نخواهد داشت. بدیهی است در صورت رخداد موارد فوق و پس از شروع دوره، امکان استرداد شهریه دانشجویان به هیچ وجه میسر نخواهد بود.

۲- بروز حوادث طبیعی و غیر مترقبه از جمله ،سیل، زلزله ،طوفان ،جنگ قطع اینترنت و شیوع بیماریهای واگیردار مثل کرونا و غیره که منجر به لغو یا تغییر در زمان و شیوه برگزاری کلاسها و آزمون گردد متوجه دانشجو بوده و مؤسسه هیچگونه مسئولیت و تعهدی در قبال دانشجو و آن اتفاقات ندارد و شهریه ای بابت انصراف دانشجو و مشکالت موجود به دانشجو مسترد نمیگردد و مؤسسه تابع قوانین اعالم شده توسط دولت خواهد بود و میتواند بر اساس دستور دولت چندین هفته کالسها را تعطیل کند و عملکرد فوق دلیلی برای حذف و انصراف دانشجو نمی باشد.

3- تنظیم سرفصل دروس و نحوه تدریس توسط استاد و مؤسسه تعیین میشود و دانشجو متعهد میشود با تحقیق کامل اقدام به ثبت نام نموده و دانشجو حق هیچگونه اعتراضی به سرفصلها و محتوای آموزشی ندارد بنابراین از هر گونه دخالت و اظهار نظر خودداری فرمائید.

4- مؤسسه بعد از برنامه ریزی اولیه و ثبت نام دانشجو مسئولیتی در قبال مشکلات دانشجو ندارد و نمیتواند برنامه کالاسها را بخاطر شخص یا اشخاصی تغییر دهد. (در مورد کلاسهای آنلاین و حضوری ).

5- در صورت نیاز مؤسسه میتواند زمان تشکیل کلاس را تغییر دهد و یا کلاسهایی را به صورت جبرانی تعیین نماید. با توجه به حضور اساتید بصورت پروازی و دشوار بودن تنظیم برنامه کلاسی ،ایشان برنامه ریزی کلاسهای جبرانی از سوی مؤسسه انجام و به اطلاع دانشجویان رسانیده خواهد شد . ( حضوری و مجازی)

٦ – اگر در طول ترم به هر دلیلی (مریضی، انتقال استاد و… مؤسسه مجبور به تعویض استادی شود دانشجو حق اعتراض ندارد و نمی تواند درس را حذف یا انصراف دهد و شهریه ای بابت آن به دانشجو مسترد نخواهد شد. بدیهی است مؤسسه جهت حفظ کیفیت، استادی با کیفیت استاد قبلی جایگزین خواهد کرد ( قابل ذکر است در سالهای گذشته هیچ گاه مؤسسه مجبور به اجرای این بند نبوده است).

۷- در صورت قبولی دانشجو در هر کدام از آزمونهای رسمی اعم از آزمون نظام مهندسی، کارشناس رسمی و ..) و…( مؤسسه میتواند نام دانشجو به همراه عکس و کارنامه ایشان را به عنوان یکی از افتخار آفرینان خود اعلام و منتشر نماید و دانشجو مخالفتی با این موضوع ندارد.

8- در این قرار داد به فردی دانشجو اطلاق میگردد که از یکی و یا چند نوع از خدمات مؤسسه از قبیل (کلاس آزمون ) چند مرحله ای و یا تعیین سطح و یا آزمونهای رایگان و اینترنتی کتاب مشاوره و دورههای حل تست و کارگاههای آموزشی و یا سایر خدمات آموزشی مؤسسه اعم از حضوری اینترنتی و مجازی و…. استفاده نموده باشد.

۹ دانشجو باید از طریق ادارات پست و یا سایتهای اینترنتی معرفی شده از سوی سازمان سنجش و یا دفتر مقررات ملی و یا سایر سازمانهای مربوطه جهت آزمونهای مدنظر مانند کارشناسی ارشد و یا آزمونهای نظام مهندسی اقدام به ثبت نام نماید. در غیر اینصورت نمیتواند در آزمون شرکت نماید و اطلاع رسانی در خصوص زمان و نحوه ثبت نام از طریق رسانههای ملی و عمومی و سازمان مسئول انجام پذیرفته و مؤسسه هیچ مسئولیتی در خصوص این اطالع رسانی به دانشجویان و متقاضیان نخواهد داشت.

۱۰- اساتید کارگاهها الزاما اساتید دوره کلاسی نبوده و قطعا از حضور برجسته ترین اساتید مؤسسه و یا مدعو استفاده خواهد گردید.

۱۱- با توجه به استفاده و همکاری اساتید پروازی و برجسته جهت برگزاری و کارگاههای آموزشی فوق الذکر و محدودیت برنامه حضور ایشان دانشجو ملزم به همکاری و همراهی با برنامه تدوینی از سوی مؤسسه خواهد بود. همچنین با توجه به محدودیت زمانی و برنامه اساتید در صورت اعالم کالسهای جبرانی از سوی مؤسسه دانشجویان ملزم به همیاری و همکاری با مؤسسه و اساتید خواهند بود. در مورد کالس های آنلاین و حضوری.

۱۲- قابل ذکر است تاریخ دقیق برگزاری کارگاهها و برنامه روزانه آن متعاقبا و در موعد مقرر اعلام خواهد شد. در مورد کلاسهای آنلاین و حضوری

۱۲- حضور دانشجو در گروههای ثبت نام نشده و یا تغییر گروه به هر دلیل بدون هماهنگی آموزش ممنوع بوده و دانشجو نمی تواند با ادعای غیبت در یک کلاس یا یک گروه در گروههای دیگر حاضر شود و ملزم به اخذ مجوز از آموزش خواهند بود.

۱۳- رعایت کلیه قوانین و مقررات مؤسسه توسط دانشجو الزامی است در صورت تخلف و عدم رعایت بندهای فوق مؤسسه می تواند از ورود دانشجو به کلاس مجازی آنلاین و آفلاین و حضوری جلوگیری کند و هیچ شهریه ای به وی مسترد نخواهد شد.

۳- تنظیم سرفصل دروس و نحوه تدریس توسط استاد و مؤسسه تعیین میشود و دانشجو متعهد میشود با تحقیق کامل اقدام به ثبت نام نموده و دانشجو حق هیچگونه اعتراضی به سرفصلها و محتوای آموزشی ندارد بنابراین از هر گونه دخالت و اظهار نظر خودداری فرمائید.

١٤- در خواست های غیر متعارف دانشجو از قبیل در خواست سوالات آزمونها و … تخلف آموزشی محسوب شده و دانشجو اخراج شده و شهریه عودت نخواهد شد.

١٥- در هنگام ثبت نام دانشجو اطلاعات زیر را جهت ارائه شماره دانشجویی تکمیل بفرماید : نام و نام خانوادگی – نام پدر کد ملی شماره شناسنامه – آدرس – شماره تماس- رشته تحصیلی و بعد از ثبت نام در آزمون شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام آزمون ارسال شود در غیر اینصورت سامانه اسپات پلیر بسته شده و دوره از دسترس خارج میشود.